Za udeležence
Spoštovani udeleženci
Letošnji posvet, ki smo mu nadeli podnaslov Novi izzivi – nove priložnosti, je tudi za nas organizatorje velik izziv, saj smo morali celoten posvet preseliti iz Portoroža na splet. Izziva smo se lotili pogumno, proučili številne možnosti, pogledali kako to počnejo drugi, spraševali, raziskovali itd.. Uspelo nam je pripraviti posvet, ki bo v celoti potekal »na daljavo«, pripravili smo novo, sodobnejšo spletno stran, ki je bolj prijazna do uporabnikov in naših sponzorjev ter oglaševalcev. Ne glede na vse novosti pa smo prepričani, da boste udeleženci prijetno presenečeni in zadovoljni z novostmi.
Na novi spletni strani imate tudi udeleženci svoje mesto, kjer boste našli vse pomembne informacije v zvezi s posvetom, lahko pa nam boste zastavili tudi vprašanje.
Aplikacija ZOOM
31. posvet Poslovanje z nepremičninami poteka s pomočjo aplikacije ZOOM. Posvet je razdeljen na pet delov, kar pomeni, da boste prejeli tudi toliko povezav:
– sredin plenarni del
– Sekcija za upravljanje nepremičnin
– Stanovanjska sekcija
– Sekcija za promet z nepremičninami
– Sekcija za ocenjevanje in vrednotenje nepremičnin
Predlagamo, da si naložite zoom aplikacijo na svoj računalnik s strani https://zoom.us/download#client_4meeting (zoom Client se vam sicer avtomatično naloži ob prvem dostopu, kliknite na gumb “zaženi”). Na ta način, boste imeli naloženo zadnjo verzijo Zoom-a.
Če boste Zoom uporabljali prvič, predlagamo, da predhodno preverite uporabo kamere, zvočnika in mikrofona. Priporočamo uporabo miške in ne drsnega polja.
Kako se udeležim posveta?
Vsem udeležencem bomo dan pred dogodkom posredovali povezave na dogodek. Poleg tega pa bomo vsem udeležencem vsak dan ob 8.30 uri posredovali opomnik s povezavami.
Kako si uredim nastavitve v aplikaciji?
Zvok aktivirate tako, da izberete »JOIN AUDIO« in potem izberete »JOIN WITH COMPUTER AUDIO«
Zatem vklopite ali izklopite še kamero »START VIDEO«
Kako se preimenujem?
Prosimo vas, da pri prijavi vpišete svoje ime in priimek ter podjetje ali organizacijo. Tako vas bomo hitreje prepoznali in spustili na dogodek, pa tudi drugi udeleženci bodo lažje komunicirali z vami.
- To storite tako, da v zavihku »PARTICIPANTS« izberete »MORE« in potem »RENAME«
Kako zastavim vprašanje?
Med trajanjem posveta bodo imeli vsi udeleženci, razen nastopajočih, izklopljene mikrofone in kamere. Komunikacija poteka pisno v zavihku »CHAT«. Na ta način lahko komunicirate z vsemi ali le z izbranimi udeleženci.
Kaj storim, če se mi povezava prekine?
V primeru, da se povezava prekine, vas prosimo, da se poskusite ponovno prijaviti. V primeru težav pa nas lahko pokličete na 041 326 105 (Vida Logar).
Kdaj dobim zbornik referatov?
Zbornik referatov bomo letos izdali po posvetu. Datoteko vam bomo posredovali na vaš e-naslov skupaj s potrdilom o udeležbi na posvetu.
Ali si lahko posnetke ogledam kasneje?
Spletna izvedba nam omogoča, da posvet posnamemo in si ga boste lahko po delih ali v celoti ogledali kasneje. Posnetki bodo na voljo le udeležencem v določenem časovnem obdobju.
Anketni vprašalnik
Prednost spletne izvedbe je tudi lažje spremljanje zadovoljstva udeležencev, zato vam bomo po vsakem skopu v chatu dodali povezavo do anketnih vprašalnikov.